Retourneren en Ruilen
Niet goed, geld terug
Soms is het bij online aankopen lastig om te zien hoe een product er in het echt uit ziet. Kleur en afwerking kunnen anders zijn dan je verwacht. Of je bent gewoon niet helemaal tevreden. Mochten er mankementen zijn, neem dan eerst met ons contact op zodat we dit voor je op kunnen lossen.
BraadChef.nl wil dat u vele jaren plezier heeft van uw aankoop! Al onze producten zijn volledig gegarandeerd tegen gebreken in materialen en/of vakmanschap. De garantie dekt geen normale slijtage door normaal gebruik, of enige schade als gevolg van gebruik anders dan het beoogde doel van het artikel.
Als je bij ons hebt besteld gaan we ervan uit dat je je beslissing goed hebt overwogen, maar we begrijpen het als het artikel niet helemaal naar je zin is. Daarom geven wij je de mogelijkheid om je product binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. Alleen items in nieuwe en ongebruikte staat, met de originele fabrieksverpakking, worden geaccepteerd voor een terugbetaling binnen 14 dagen na aankoop. De terugboeking gaat volgens de oorspronkelijke betaalmethode, tenzij anders vermeld. Verzendkosten zijn niet terug betaalbaar. Je ontvangt bij een succesvolle retour je aankoopbedrag terug minus deze verzendkosten. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij zijn niet verantwoordelijk voor retouren zonder tracking/bevestiging van aflevering waaruit blijkt dat het pakket door ons is ontvangen. Zorg ervoor dat u de items retourneert via een traceerbare methode. Als een product wordt geretourneerd en de bestelling daardoor onverhoopt niet langer in aanmerking komt voor de “Gratis artikel of gift bij aankoop”, moeten ook deze worden geretourneerd of wordt het originele vertegenwoordigde bedrag alsnog in rekening gebracht.
Speciale bestellingen en aankopen in grote hoeveelheden zijn onderhevig aan restitutiekosten bij retournering. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. Producten die zijn voorzien van persoonlijke kenmerken, zoals graveringen, of speciale bestellingen, zijn niet retourneerbaar.
Jouw product retourneren
Wil je jouw product terugsturen, neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch of per e-mail op info@BraadChef.nl Vermeld te allen tijde hierbij je ordernummer en het verzoek tot retournering. We sturen je na het contact onze retourinstructie.
Afhandeling
Zodra we jouw retourpakket hebben ontvangen wordt het door onze retourafdeling gecontroleerd op onderstaande voorwaarden. Als je retour wordt goedgekeurd, streven we naar terugbetaling binnen 4 werkdagen. In voorkomende gevallen behouden wij ons het recht om deze termijn te verlengen tot uiterlijk 14 dagen. Je ontvang je aankoopbedrag bedrag minus de verzendkosten op je rekening.
Voorwaarden
We helpen je graag met je retour, maar let wel op de volgende voorwaarden. Heb je hier vragen over, neem even contact op en we proberen je zo goed mogelijk te helpen.
- Het product is onbeschadigd, en niet gebruikt.
- Het product wordt in de originele verpakking retour gestuurd, welke is onbeschreven en niet ernstig is beschadigd.
- De verpakking is compleet, waaronder plasticfolie, gebruiksaanwijzingen, zakjes en tempex etc.
- De doos met daarin de producten in verpakking dient netjes te worden dicht gemaakt met transparante tape. Gebruik bij voorkeur de doos waarin u het ontvangen heeft.
- Het product wat retour verzonden wordt moet goed beschermd zijn zodat het onderweg niet beschadigd.
Als uw bestelling beschadigd, onvolledig of onjuist is ontvangen, bewaar dan de doos, alle verpakking en product(en). Neem onmiddellijk contact met ons op via e-mail. Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur CET
Geweigerde of onbezorgbare pakketten
Pakketten die om een van de volgende redenen naar ons worden teruggestuurd, zijn ondergevig aan werkelijke verzend- en retourkosten.
Pakketten die onbezorgbaar zijn en naar ons worden teruggestuurd vanwege een onjuist adres.
Pakketten die worden teruggestuurd na 3 mislukte bezorgpogingen of niet worden opgehaald.
Pakketten die worden geweigerd of teruggestuurd naar de afzender.
Annulering/wijzigingen
Neem onmiddellijk contact met ons op via e-mail, info@BraadChef.nl als u uw bestelling wilt wijzigen. We zullen zeker ons best doen om tegemoet te komen; echter, als uw bestelling als is verwerkt voor verzending, kunnen we geen wijzigingen aanbrengen.
Fouten bij het bestellen
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om zijn bestelling correct in te dienen. We begrijpen dat fouten kunnen gebeuren en we zullen zeker ons best doen om eventuele problemen op te lossen; echter, we kunnen niet garanderen dat de correctie succesvol zal zijn voordat deze wordt verzonden. Veel voorkomende fouten van klanten zijn onder meer: onjuiste of omgekeerde adressen, het verkeerde item, kleur of maat selecteren, dubbele bestellingen, enz.
Controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u deze afrekent. Als u na het afrekenen van de bestelling een correctie moet aanbrengen, neem dan onmiddellijk contact op via e-mail, info@BraadChef.nl